UKK
UKK – Usein kysyttyä (ja vähän muutakin)
Tilaaminen
Miten teen tilauksen?
Helppoa kuin heinänteko! Selaile tuotteita, lisää lempparisi ostoskoriin, siirry kassalle, täytä tiedot ja valitse maksutapa. Saat vahvistusmeilin heti, kun tilaus on rekisteröity.
Voinko muuttaa tilaustani jälkeenpäin?
Ehkäpä! Jos emme ole vielä ehtineet pakata tilaustasi, voimme todennäköisesti tehdä muutoksia. Ota meihin yhteyttä meilitse mahdollisimman nopeasti: hello@micandmim.com.
Psst! Ale- ja lahjakoodit pitää käyttää ennen maksua – niitä ei voi lisätä jälkikäteen eikä alennuksia jälkihyvitetä.
Tilaatko EU:n ulkopuolelle? Jes – me toimitamme myös kansainvälisesti!
Tässä mitä sinun tarvitsee tietää:
Verkkokaupan hinnat päivittyvät automaattisesti 0 % alv-tilaan, kun syötät toimitusosoitteen EU:n ulkopuolelle. Vastaat itse mahdollisista maakohtaisista veroista, tullimaksuista ja käsittelykuluista – niitä kun rakastavat jotkut viranomaiset. Me huolehdimme siitä, että paketti lähtee sinulle tukevasti, siististi ja rakkaudella pakattuna!
Toimitus
Milloin tilaukseni lähtee matkaan?
Meillä ei vitkastella! Useimmat tilaukset pakataan ja postitetaan 2–5 arkipäivän sisällä - pääsääntöisesti aina tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin. Ruuhkahuipuissa (tai jos kahvi on päässyt loppumaan!) saattaa mennä hieman pidempään.
Ennakkotilaustuotteet lähetetään vasta, kun kaikki herkut ovat saapuneet varastoon – odottavan aika on joskus vähän pidempi, mutta se on sen arvoista!
Voinko seurata, missä tilaukseni seikkailee?
Kyllä! Saat sähköpostiisi seurantakoodin heti kun paketti on lähtenyt. Klikkaa koodia ja seuraa kuin salapoliisi, missä päin toimituksesi seikkailee. HUOM! Seurantakoodi ei ole saatavilla kirjetoimituksille.
Toimitatteko ulkomaille?
Kyllä vaan! Meidän tuotteet matkustavat ilolla myös Suomen rajojen ulkopuolelle.
Voinko noutaa tilaukseni jostain?
Ehdottomasti. Jos olet Helsingissä päin, voit valita noudon Viikin MIC & MIM Premium Paper Shop -kivijalasta. Ilmoitamme sähköpostilla, kun paketti on valmiina haettavaksi.
Mitä toimitus maksaa?
Hyvä kysymys! Toimituskulut vaihtelevat vähän paketin koon mukaan ja minkä kuljetusliikkeen toimituksen haluat. Näet kaikki toimitusvaihtoehdot ja hinnat kätevästi kassalla, kun olet syöttänyt osoitteesi ja yhteystietosi.
Maksaminen
Mitkä maksutavat käyvät?
Kaikki tutut ja turvalliset! Kortit, verkkopankki, mobiilimaksut, PayPal ja ennakkolasku – valitse oma suosikkisi. Jos valitset maksutavaksi ennakkolaskun, saat maksutiedot tilausvahvistuksesi mukana. Tilauksesi toimitetaan vasta kun maksusuoritus on saapunut meille - voit nopeuttaa prosessia lähettämällä kuittikopion meille sähköpostitse hello@micandmim.com.
Onko maksaminen turvallista?
Tottakai. Käytämme suojattua maksuyhteyttä ja luotettavia maksunvälittäjiä (kuten Paytrail ja PayPal), jotta kaikki sujuu turvallisesti.
Palautukset & vaihdot
Voinko palauttaa tuotteen?
Ilman muuta! Jos et ole tyytyväinen ostokseesi, sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tuote omakustanteisesti. Suosittelemme seurattua toimitustapaa ja seurantakoodin lähettämistä meille. Tuotteen pitää olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Muistathan kuitenkin olla meihin yhteydessä ennen palautuksen lähettämistä - hello@micandmim.com.
Entä jos tuote on viallinen?
Voi ei! Jos tuote on viallinen tai vahingoittunut, maksamme palautuskulut. Ota ensin yhteyttä meihin ennen palautusta (hello@micandmim.com).
Miten palautus tehdään?
Laita viestiä asiakaspalveluumme hello@micandmim.com , niin lähetämme tarkemmat ohjeet.
Milloin saan rahani takaisin?
Kun palautus on saapunut ja käsitelty, saat rahat takaisin 5–10 arkipäivän sisällä.
Asiakaspalvelu
Miten otan yhteyttä?
Sähköposti on nopein tapa: hello@micandmim.com tai käytä verkkosivujemme yhteydenottolomaketta.
Milloin saan vastauksen?
Vastaamme viesteihin pääasiassa tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin – keskitetysti ja hyvällä fiiliksellä!
Tukkumyynti
Voinko myydä teidän tuotteita omassa liikkeessäni?
Ilman muuta – ja mielellään! Meillä on tukkuvalikoima jälleenmyyjille.
Miten tukkumyynti toimii?
Suurin osa tukkuostoksista hoidetaan Fairen kautta. Se on helppo, turvallinen ja tarjoaa joustavat maksuehdot.
Mitkä brändit ovat saatavilla tukkuna?
Tällä hetkellä voit jälleenmyydä seuraavia tuotemerkkejämme:
- Mimmilä Shop – meidän omaa tuotantoa
- MIC (My Indie & Co) – myös meidän omaa käsialaamme
- ÖliBlock – olemme virallinen EU-jakelija
- Meatball – virallinen EU-jakelija myös tälle brändille
Miten pääsen alkuun?
Luo yritystili Faireen tai ota meihin suoraan yhteyttä osoitteessa hello@micandmim.com niin kerromme lisää tuotteista ja ehdoista.
Löydät meidät Fairessa täältä!
